belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Múzeumi pályázatírás és projektmenedzsment

Esélyt a múzeummal - Iskolai felzárkóztatás, tehetséggondozás, kompetenciafejlesztés múzeumi támogatása a korai iskolaelhagyók csökkentése érdekében (IFT60B) Időpont, helyszín:

         2024.06.17-20. (online)

         Jelentkezési határidő: 2024.05.17.

         Jelentkezési felület

Esélyt a múzeummal - Iskolai felzárkóztatás, tehetséggondozás, kompetenciafejlesztés múzeumi támogatása a korai iskolaelhagyók csökkentése érdekében (IFT60B) Óraszám: 30 óra

Esélyt a múzeummal - Iskolai felzárkóztatás, tehetséggondozás, kompetenciafejlesztés múzeumi támogatása a korai iskolaelhagyók csökkentése érdekében (IFT60B) Képzési forma: online 

Esélyt a múzeummal - Iskolai felzárkóztatás, tehetséggondozás, kompetenciafejlesztés múzeumi támogatása a korai iskolaelhagyók csökkentése érdekében (IFT60B) Csoportlétszám: 15 fő

Esélyt a múzeummal - Iskolai felzárkóztatás, tehetséggondozás, kompetenciafejlesztés múzeumi támogatása a korai iskolaelhagyók csökkentése érdekében (IFT60B) Kiknek ajánljuk: 

muzeális intézményekben dolgozó szakemberek és múzeumi hazai pályázatok készítésében közreműködő közigazgatási és pénzügyi szakemberek.

Jelentkezés további feltétele: 

 felsőfokú végzettség

A képzés célja:

 Elméleti és gyakorlati ismeretekkel segítse a muzeális intézményeket projektek előkészítésében és pályázatírásban a hazai pályázati rendszerben. 

A képzés haszna:

A résztvevők megismerik a pályázati lehetőségeket az ezekhez kapcsolódó pénzügyi és projektmenedzsment tevékenységeket a tervezéstől a megvalósításig.  A szakmai tartalom mellett magas gyakorlati óraszámban konkrét pályázati anyagokat állítanak össze a saját területükre vonatkozóan.

Képzési tematika:

A pályázatok a múzeumok működésének rendszerében

A pályázat, projekt, program fogalma, a múzeumi terület sajátosságai

Mire pályázhatunk?

A pályázatírás folyamata

Pénzügyi tervezés

A múzeumi terület jó gyakorlatainak bemutatása- pályázatok

A múzeumi terület jó gyakorlatainak bemutatása- projektek. A múzeumi területen kiírt felhívásokra benyújtott pályázatokból merítve jó példák megismertetése

Projektmenedzsment

Pénzügyi lebonyolítás

Lezárás: A résztvevők csoportokban kártyák segítségével mutatják be a változások kezelésére alkalmazható módszereket valós helyzetek szimulálásával, a pályázati kiírásoknek megfelelően.

Értékelés: beadandó feladatként a meghatározott témából pályázati terv készítése

 

A képzés teljesítésének feltétele:

 A tantermi órák min. 90% való részvétel, pályázati terv készítése legalább megfelelt értékeléssel

 

A képzés részvételi díja: ingyenes

Ingyenesen valósul meg a Kulturális és Innovációs Minisztérium támogatásával.

 

További információ:

Szikla Fruzsina, oktatászervező

szikla.fruzsina@skanzen.hu

 

 

Felnőttképzési nyilvántartás adatok

B/2020/000249
2020. 08. 11.
E/2020/000162
2020. 09. 29.

 

Minőségbiztosítási eredmények

Időpont: 2020. november 23-26.
Helyszín: online tantermi

Pályázatírás és projektmenedzsment

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,86

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,86

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,86

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

4,86

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,86

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,86

10. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4,71

11. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,86

12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,71

 

Időpont:  2021.10.25 -28. / 2021.11.15-18.

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

             4,83

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

  4,33

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

  4,75

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

              4,83

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

5

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

5

10. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

             4,91

11. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

             4,91

12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

5