hírlevél
Események

VASÁRNAP

02

NOVEMBER

HÉTFŐ

03

NOVEMBER

KEDD

04

NOVEMBER

SZERDA

05

NOVEMBER

CSÜTÖRTÖK

06

NOVEMBER

PÉNTEK

07

NOVEMBER

SZOMBAT

08

NOVEMBER

VASÁRNAP

09

NOVEMBER

HÉTFŐ

10

NOVEMBER

KEDD

11

NOVEMBER

SZERDA

12

NOVEMBER

NEMO webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában
NEMO webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában

Kategóriák:webinárium

Helyszín: online térben

DÁTUM
FEBRUÁR
CSÜTÖRTÖK
13

Hogyan mérhető a múzeumok sikere és hogyan finomítható a stratégiája a látogatói igények jobb kielégítése érdekében? Erre kaphatnak válaszokat a webinárium résztvevői. 

 

ESEMÉNY RÉSZLETES LEÍRÁSA

 

A NEMO 2025. feburár 13-án 11-12 óra között a látogatókutatás holisztikus módszereivel foglalkozó webináriumot szervez. A résztvevők betekintést nyerhetnek a valós és virtuális múzeumi közönség meghatározásának folyamatába, és olyan adat alapú gyakorlatokat alakíthatnak ki, melyek segítenek a döntések meghozatalában.

A webináriumon Casey Scott-Songin mutatja be új publikációját.

Webinárium: holisztikus látogatókutatás a digitalizáció korában

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, regisztrálni itt lehet. Az első 200 jelentkezést tudják fogadni a szervezők. 

Casey Scott-Songin a látogatókutatás kvalitatív és kvantitatív módszereket vegyítő szakértője, a kulturális szektor belső működéséről is alapos tudással rendelkezik a British Museum kutató munkatársaként. 2021-ben alapította meg a The Creative Researcher-t, és azóta múzeumok sorával (Tate, the Museum of London, the Arts Council, Cooper Hewitt Smithsonian Design Museum New York-ban) dolgozott együtt.

Bővebben a webináriumról:

https://www.ne-mo.org/news-events/article/new-nemo-publication-explores-holistic-museum-audience-measurement-in-the-digital-age/