hírlevél

PR, Marketing, Kommunikáció - PM30B-TOP+

A TOP Plusz 3.1.3-23 pályázati felhívás 11. pontja megfogalmazza azon megvalósítók körét, akik számára a PR, Marketing, Kommunikáció című 30 órás blended képzés elvégzése előírt: „A kulturális közösségfejlesztési folyamatok sikeres megvalósítása érdekében biztosítani szükséges hogy – amennyiben jelen projekten kívül még nem történt meg – a megvalósításban konzorciumi partnerként részt vevő könyvtárak, levéltárak, közművelődési és muzeális intézmények vagy közművelődési közösségi színterek legalább egy munkatársa – aki a projektbe együttműködő partnerként bevonásra kerül – részt vegyen a kulturális közösségfejlesztés módszertanát adó Cselekvő közösségek – aktív közösségi szerepvállalás EFOP-1.3.1-15-2016-00001 projektben kidolgozott és a Szabadtéri Néprajzi Múzeum – Múzeumi Oktatási és Módszertani Központ vagy az Országos Széchényi Könyvtár – Könyvtári Intézet vagy a Nemzeti Művelődési Intézet NKKft. által biztosított akkreditált képzésen, amelynek költsége a felhívás keretében elszámolható.”

Annak érdekében, hogy a földrajzi távolság ne jelentsen akadályt a képzés résztvevőinek, a tanfolyamot blended formában indítjuk, ami e-learning tananyagot és  tantermi oktatást foglal magában.

A képzés ára bruttó 140.000 Ft/fő, melynek költsége a TOP Plusz 3.1.3-23 pályázatból elszámolható.

 

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)  Időpont, helyszín: 

 2025.06.02-06.09. e-learning és 2025.06.10-06.12. tantermi (Szabadtéri Néprajzi Múzeum (2000 Szentendre Sztaravodai út 75.)


Jelentkezési határidő: 2025.04.20.


Jelentkezési felület

 

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés nem akkreditált

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: blended

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: minimum középfokú végzettségű kulturális szakembereknek, 
          TOP Plusz 3.1.3-23 pályázatban résztvevő kulturális intézmények kollégáinak    
  

A képzés haszna:

A képzés résztvevői a non-profit marketing stratégiáját és eszközeit megismerve és kommunikációs gyakorlatok (pl. televíziós próbainterjúk) révén képessé válnak a múzeum célcsoportjaira és közösségeire szabott kommunikációs stratégiát kialakítani és alkalmazni, az online és offline kommunikációs csatornákat hatékonyabban felhasználni és akár külső partnereket, forprofit cégeket is bevonni, hatékony társadalmi marketinget és márkaépítést folytatni.

 

Képzési tematika:

A marketing és múzeum kapcsolata - Mit jelent a múzeumi marketing? Szolgáltató múzeumi szemlélet, forrásteremtés, lobbizás

Múzeumi stratégia és PR - Kommunikációs gyakorlatok, Múzeumi imázsépítés PR eszközökkel

Múzeumi kommunikáció - Kommunikációs csatornák és felhasználási lehetőségeik, Hírszerkesztési gyakorlat, Válságkommunikáció, Múzeumi A'la Carte, Múzeumi kiadványok típusai

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása

 

A képzés részvételi díja: bruttó 140.000 Ft/fő

A képzés költsége a TOP Plusz  pályázatból elszámolható.

 

További információ:

 Osváth Györgyi oktatásszervező, osvath.gyorgyi@skanzen.hu