belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Sajtóvisszhang a képzésről:

A veszprémi képzésünkről szóló tévériport ITT látható, a soproni képzésünkről szóló tévériport pedig ITT lérhető el.

Tatán indult képzésünkről képes beszámolónk itt olvasható.

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T)

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés a 378/2017. (XII. 11.) kulturális szakemberek továbbképzéséről

          szóló rendelet szerint engedélyeztetett

          Engedélyszám: IV/2723/2023

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Időpont, helyszín: egyeztetés alapján kihelyezett formában 2024-ben is

        

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: könyvtárak, levéltárak, közgyűjtemények és művelődési

házak frontszemélyzeti feladatokat ellátó munkatársai, akár középfokú

végzettséggel is

 

A képzés haszna:

A képzés felkészíti a kulturális intézmények szolgáltatásaihoz kapcsolódó munkatársakat az intézmény szakszerű képviseletére, a szolgáltatásokat igénybe vevőkkel való kommunikációra, információk közvetítésére, a csapatmunkára, a szervezeten belüli együttműködésekre, a verbális és non-verbális kommunikáció eszközeinek alkalmazására

 

Képzési tematika:

Kulturális intézmények szerepének változásai a 21. században: Kultúraközvetítés változásai. A szolgáltató szemléletmód kialakulása.
Kulturális szolgáltatások: Non-profit szolgáltatási szemlélet.
Kulturális intézmények speciális szempontjai: Könyvtári, levéltári és múzeumi szakterület sajátosságai az adott részvevői csoport összetétele szerint.
A frontszemélyzet szerepe: Feladatok és kapcsolódás a szolgáltatásokhoz.
Frontszemélyzeti normák: Alapértékek, elvárások, viselkedési formák, elköteleződés és elkötelezettség. Öltözködés.
A szolgáltatásokat igénybe vevők típusai: Általános é speciális igényű látogatók.
Kommunikáció és problémakezelés a látogatókkal kapcsolatban: A verbális és non-verbális kommunikáció eszközei.
Frontszemélyzeti munkát segítő módszerek: Stresszkezelés. Csapatmunka. Információ áramoltatása.

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, záróteszt és gyakorlati vizsga

 

A képzés ára: egyeztetés szerint

 

A képzés tartalmazza:

a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt, vizsgáztatást

 

További információ:

MOKK oktatási csoport

kepzes.mokk@skanzen.hu 

 

Minőségbiztosítási eredmények

Az alábbi képzések a  "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 projekt keretében valósultak meg:

Turnusszám: 1
Helyszín: Szolnok
Időpont: 2018.08.27-2018.08.30.

  átlagszám
1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? 4,62
2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? 3,73
3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? 4,55
4. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? 4,55
5. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? 4,73
6. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? 4,82
7. Hogyan ítéli meg az oktató(k)/gyakorlatvezető(k) munkáját, szaktudását? 4,64
8. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? 4,82
9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? 4,91

 

Turnusszám: 2
Helyszín: Celldömölk
Időpont: 2018.11.22.-29.

  átlagszám
1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? 4,79
2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? 3,64
3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? 4,43
4. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? 4,57
5. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? 4,56
6. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? 5,64
7. Hogyan ítéli meg az oktató(k)/gyakorlatvezető(k) munkáját, szaktudását? 4,79
8. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? 4,93
9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? 4,79

Turnus: IX.
Helyszín: Nyíregyháza
Időpont: 2019.03.11-14.

Kérdések

Átlagszám

Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

5

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,55

Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

5

Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

5

Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

5

Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

5

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,88

Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

5

 

 

Helyszín: Esztergom
Időpont: 2020. augusztus 24. - szeptember 1.

Frontszemélyzeti képzés: Esztergom

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,60

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

3,80

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,40

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

5

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,80

7. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

5

8. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,80

9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

5

Helyszín: Sátoraljaújhely
Időpont: 2020.06.29.-09.08.

Frontszemélyzeti képzés:  

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,9

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,5

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,8

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

4,9

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

5

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

5

7. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

5

8. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,9

9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

5

Helyszín: Kecskemét
Időpont: 2020.07.13-09.15.

Frontszemélyzeti képzés: 

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,6

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,6

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,4

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,8

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

5

7. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4,6

8. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,8

9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,8

 

Az alábbi képzések a  "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 projekt fenntartási időszakában valósultak meg:

Helyszín: BTM Aquincumi Múzeum
Időpont: 2022.

Frontszemélyzeti képzés: 

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,8

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,3

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,8

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

5

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

5

7. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4

8. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,8

9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,5

  

 

Helyszín: Pannonia Reformata Múzeum, Pápa
Időpont: 2022

Frontszemélyzeti képzés: 

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,9

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

4,4

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,8

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,9

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

5

7. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

5

8. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,8

9. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

5

 

Helyszín: Széchenyi Zsigmond Kárpát-Medencei Magyar Vadászati Múzeum, Hatvan
Időpont: 2023.11.20.-21 és 11.27.-11.28.

Frontszemélyzeti képzés:

Átlagszám

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

 5

2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

      4,86 

3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

 5 

4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

                  5

5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

10. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

11. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

5