|
PR, Marketing, Kommunikáció (PM30T)
Időpont, helyszín:
2022.06.20-06.23., Szentendre
Meghosszabbított jelentkezési határidő: 2022.05.31.
A képzés nem akkreditált
Óraszám: 30 óra
Képzési forma: tantermi
Csoportlétszám: 15 fő
Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak, kulturális szakemberek
A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.
A képzés haszna:
A képzés résztvevői a non-profit marketing stratégiáját és eszközeit megismerve és kommunikációs gyakorlatok (pl. televíziós próbainterjúk) révén képessé válnak a múzeum célcsoportjaira és közösségeire szabott kommunikációs stratégiát kialakítani és alkalmazni, az online és offline kommunikációs csatornákat hatékonyabban felhasználni és akár külső partnereket, forprofit cégeket is bevonni, hatékony társadalmi marketinget és márkaépítést folytatni.
Képzési tematika:
A marketing és múzeum kapcsolata - Mit jelent a múzeumi marketing? Szolgáltató múzeumi szemlélet, forrásteremtés, lobbizás
Múzeumi stratégia és PR - Kommunikációs gyakorlatok, Múzeumi imázsépítés PR eszközökkel
Múzeumi kommunikáció - Kommunikációs csatornák és felhasználási lehetőségeik, Hírszerkesztési gyakorlat, Válságkommunikáció, Múzeumi A'la Carte, Múzeumi kiadványok típusai
A képzés teljesítésének feltétele:
részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása
A képzés részvételi díja:
92.000 Ft*
5% kedvezmény, ha 2022. február 15-ig jelentkezik a Múzeumi menedzserképzés kötelező alapmoduljára, valamint két választható moduljára.
Az étkezés és szállás a kontakt képzési napokon a résztvevők számára önköltségesen oldható meg, a részvételi díj nem tartalmazza.
A díj tartalmazza a képzés sikeres elvégzését igazoló tanúsítványt.
További információ:
MOKK oktatási csoport
kepzes.mokk@skanzen.hu
Turnus neve | Helyszín | Kezdő dátum | Befejezés dátum | Státusz |
PR, Marketing, Kommunikáció | 2000 Szentendre Sztaravodai út 75. | 2018.06.04. | 2018.06.07. | Lezárt |
PR, Marketing, Kommunikáció II | 2000 Szentendre Sztaravodai út 75. | 2018.11.19. | 2018.11.22. | Lezárt |
PR, Marketing, Kommunikáció III. | 2000 Szentendre Sztaravodai út 75. | 2019.04.15. | 2019.04.18. | Lezárt |
PR, Marketing, Kommunikáció IV. | 2000 Szentendre Sztaravodai út 75. | 2019.06.17. | 2019.06.20. | Lezárt |
PR, Marketing, Kommunikáció - 2020/1 | 2000 Szentendre Sztaravodai út 75. | 2020.04.27. | 2020.04.30. | Visszavont |
A képzés EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt fenntartási idejében valósult meg.
PR, Marketing, Kommunikáció | Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út | 2021.10.11. | 2021.10.14. | Aktív |
PR, Marketing, Kommunikáció | 2000 Szentendre Sztaravodai út 75. | 2022.06.20. | 2022.06.23. | Aktív |
Minőségbiztosítási eredmények
Időpont: 2019.04.15-18.
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.
Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? |
4,62 |
Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? |
3,87 |
Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? |
4,25 |
Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? |
5 |
Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? |
4,81 |
Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását? |
4,5 |
Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? |
4,5 |
Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? |
4,43 |
Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? |
4,31 |
Időpont: 2022. június 20-23.
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.
Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? |
4 |
Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? |
4 |
Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? |
5 |
Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? |
5 |
Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? |
5 |
Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását? |
5 |
Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? |
5 |
Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? |
5 |
Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? |
5 |
Kapcsolódó cikkek | |||
Amit nem kommunikálunk, az nincs is! (2022. évi képzésünk ajánlója) | |||
Kerüljön képbe! - Imázsépítéstől a válságkommunikációig |