hírlevél

PR, Marketing, Kommunikáció (PM30T)

PR, Marketing, Kommunikáció - (PM30B-2025) a 120 órás Múzeumi menedzserképzés választható modulja. 

A MOKK lehetőséget biztosít az egyes modulok önálló elvégzésére is, de az adott önálló modul elsajátítását követően csak akkreditációs szám nélküli tanúsítványt áll módunkban kiállítani, másrészt a csak önálló modulokra jelentkezőkhöz képest a teljes, 120 órás képzésre jelentkezők a kiválasztáskor elsőbbséget élveznek.

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Időpont, helyszín: 

 2025.10.27-11.02. e-learning és 2025.11.03-05. tantermi
Szabadtéri Néprajzi Múzeum ( 2000 Szentendre Sztaravodai út 75.)

Jelentkezési határidő: 2025.09.21.
Jelentkezési felület

Múzeumi digitális technológiák az oktatás és az élethosszig tartó tanulás szolgálatában (MDT90B) A képzés nem akkreditált

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Óraszám: 30 óra

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Képzési forma: tantermi

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Csoportlétszám: 15 fő

Frontszemélyzeti képzés - a kulturális intézmények látogatóbarát szolgáltatásainak fejlesztéséhez (FSZK30T) Kiknek ajánljuk: felsőfokú végzettségű múzeumi munkatársak, múzeumvezetők, kulturális szakemberek részére

A jelentkezéseket belső elbírási folyamat során rangsoroljuk, melynek eredményéről minden jelentkezőt írásban kiértesítünk.

 

A képzés haszna:

A képzés résztvevői a non-profit marketing stratégiáját és eszközeit megismerve és kommunikációs gyakorlatok (pl. televíziós próbainterjúk) révén képessé válnak a múzeum célcsoportjaira és közösségeire szabott kommunikációs stratégiát kialakítani és alkalmazni, az online és offline kommunikációs csatornákat hatékonyabban felhasználni és akár külső partnereket, forprofit cégeket is bevonni, hatékony társadalmi marketinget és márkaépítést folytatni.

 

Képzési tematika:

A marketing és múzeum kapcsolata - Mit jelent a múzeumi marketing? Szolgáltató múzeumi szemlélet, forrásteremtés, lobbizás

Múzeumi stratégia és PR - Kommunikációs gyakorlatok, Múzeumi imázsépítés PR eszközökkel

Múzeumi kommunikáció - Kommunikációs csatornák és felhasználási lehetőségeik, Hírszerkesztési gyakorlat, Válságkommunikáció, Múzeumi A'la Carte, Múzeumi kiadványok típusai

 

A képzés teljesítésének feltétele:

részvétel a tantermi órák 90%-án, a képzés végén prezentáció bemutatása

 

A képzés részvételi díja: bruttó 140.000 Ft/fő

 

További információ:

Kis-Várday Júlia oktatásszervező, kis-varday.julia@skanzen.hu

 

 Az alábbi képzések az EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001 "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt keretében valósultak meg:
Turnus neve Helyszín Kezdő dátum Befejezés dátum Státusz
PR, Marketing, Kommunikáció  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2018.06.04. 2018.06.07. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció II  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2018.11.19. 2018.11.22. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció III.  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2019.04.15. 2019.04.18. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció IV.  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2019.06.17. 2019.06.20. Lezárt
PR, Marketing, Kommunikáció - 2020/1  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2020.04.27. 2020.04.30. Visszavont

 

Az alábbi képzések az EFOP-3.3.3-VEKOP-16-2016-00001  "Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek" projekt fenntartási idejében valósultak meg:

PR, Marketing, Kommunikáció Magyarország 2000 Szentendre Sztaravodai út  2021.10.11. 2021.10.14. Aktív
PR, Marketing, Kommunikáció  2000 Szentendre Sztaravodai út 75. 2022.06.20. 2022.06.23. Aktív

 

Minőségbiztosítási eredmények 

 Időpont, helyszín: 2024.06.03-07. (e-learning) és 06.10-12 (tantermi, Szentendre)

1. Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak? 4,5
2. Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk? 4
3. Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése? 4,8
4. Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei? 5
5. Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja? 4,8
6. Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását? 4,9
10. Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)? 4,8
11. Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek? 4,7
12. Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége? 4,8

 

Időpont: 2022. június 20-23. 
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.

Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

  4

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

  4

Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

  5

Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

  5

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

  5

Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

  5

Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

  5

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

  5

Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

  5

 

Időpont: 2019.04.15-18. 
Helyszín: 2000 Szentendre, Sztaravodai út 75.

Megvalósította-e a továbbképzés a kitűzött célokat? Megfelelt-e az elvárásoknak?

4,62

Mennyire voltak újszerűek a képzésen megismert információk?

3,87

Milyen volt a továbbképzés gyakorlati hasznosságának megítélése?

4,25

Teljesíthetők voltak-e a továbbképzés előírt követelményei?

5

Megfelelő volt-e az ismeretek ellenőrzésének módja?

4,81

Hogyan ítéli meg az oktatók munkáját, szaktudását?

4,5

Megfelelőek voltak-e a tárgyi feltételek (általános feltételek, eszközök, segédletek)?

4,5

Mennyire voltak megfelelőek az alkalmazott oktatási módszerek?

4,43

Megfelelő volt-e a továbbképzés szervezettsége?

4,31

 

 

 

Kapcsolódó cikkek
Amit nem kommunikálunk, az nincs is! (2022. évi képzésünk ajánlója)
Kerüljön képbe! - Imázsépítéstől a válságkommunikációig