belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

A kezdeményezés bemutatása itt olvasható.

„Lásd, halld, érezd!” Múzeumi kultúraközvetítés fogyatékkal élők számára

Interjú a Illés Gábor referenssel a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Interaktív Természetismereti Tudástárának Múzeumpedagógiai Nívódíjra pályázott programjáról.

A fogyatékkal élők számára rendszeresen szerveznek ilyen foglalkozásokat, vagy ez csak egyszeri alkalom volt?

A fogyatékkal élők számára már több alkalommal rendeztünk hasonló foglalkozásokat, illetve az Intézményünk kialakításában is törekedtünk rá, hogy számukra is "érinthető legyen" a kiállítás. Azonban ilyen jellegűt amely módszertanában, és tematikájában is csak őket célozta volna meg most szerveztünk és tartottunk először, a Tudástárban gyakorlatot végezett andragógia szakos hallgatók közreműködésével.

Szerveznek-e hasonló programot látók és hallók számára is, hogy ők is megtapasztalják, milyen a „másik oldal?”

A megtartott interaktív foglalkozások sikerén fellelkesedve a későbbiekben is tervezünk hasonló előadásokat, gyakorlati foglalkozásokat, a tudomány többi tárgykörével kibővítve. A korábban résztvevő intézmények, szervezetek is jelezték felénk erre az igényt, illetve további hátrányos helyzetűekkel foglalkozó iskolákkal/ intézményekkel is felvettük a kapcsolatot (pl: Klug Péter Óvoda Általános Iskola, Szakiskola Alapfokú Művészetoktatási Intézmény és Diákotthon).


Nyitólap

 

 

HKSZCSPSZV
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

DECEMBER

09

PÉNTEK

eseménynaptár


legfrissebb híreink


2022. 12. 08.
NEMO: Museums in the climate crisis
2022. 11. 21.
Folytatódik a MúzeumokMa 2020 kutatás
2022. 11. 16.
Publikációs felhívás a Tudásmenedzsment folyóirat 2023. évi angol/német nyelvű tematikus különszámába
Skanzen hírek


2022. 10. 11.
'56 falun a Skanzenben
2022. 09. 08.
Hagyományaink vendégségben