Múzeumi marketing
- Bauer András - Berács József: Marketing alapismeretek. Budapest, Aula Kiadó, 1990.
- Beamish, K. - Ashford, R.: Marketing Planning. Oxford, Elsevier Linacre House, 2007.
- Deme Péter: On some elements of Museum Marketing in Hungary. MPR News 3. évf. 1-2. sz. 1993.
- Fill, C.: Marketing Communications. Pearson Education Limited, 2006.
- Hoffman Istvánné: Stratégiai marketing. Budapest, 2000.
- Hoffmann Istvánné: Modern marketing. Budapest, Universitas Könyvkiadó, 1990.
- Huszár Zoltán - W. Müller Judit: A Baranya Megyei Múzeumok Igazgatóságának üzleti (marketing-)terve. "A pályázattól a kivitelezésig". II.Múzeumi Közlemények, 2003/2.
- Kotler, Philip: Kotler a marketingről. Jönni, látni, győzni - a piacon.Budapest, Park Kiadó, 2000.
- Krug, Kersti: Profit or prostitution: portfolio analysis for museum marketing.MPR News, 2. sz. 1992.
- Magyari Beck István: Kulturális marketing és kreatológia. Budapest, Semmelweis Kiadó és Multimédia Stúdió, 2006.
- N. Jankovits Györgyi: Múzeum és marketing. Győr, Graffiti Bt., 2001.
- Olach, Z.: A marketing szemlélete és gyakorlata. Budapest, LSI Oktatóközpont, 2000.
- Veres Zoltán: Szolgáltatásmarketing. Budapest, Műszaki Könyvkiadó, 1998.
- Woerner, Joachim: Marketing mindenkinek. Budapest, Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, 1991.
Kapcsolódó képzések:
Letölthető cikkek: