belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol
Betűméret:

Múzeumi marketing

  • Bauer András - Berács József: Marketing alapismeretek. Budapest, Aula Kiadó, 1990.
  • Beamish, K. - Ashford, R.: Marketing Planning. Oxford, Elsevier Linacre House, 2007.
  • Deme Péter: On some elements of Museum Marketing in Hungary. MPR News 3. évf. 1-2. sz. 1993.
  • Fill, C.: Marketing Communications. Pearson Education Limited, 2006.
  • Hoffman Istvánné: Stratégiai marketing. Budapest, 2000.
  • Hoffmann Istvánné: Modern marketing. Budapest, Universitas Könyvkiadó, 1990.
  • Huszár Zoltán - W. Müller Judit: A Baranya Megyei Múzeumok Igazgatóságának üzleti (marketing-)terve. "A pályázattól a kivitelezésig". II.Múzeumi Közlemények, 2003/2.
  • Kotler, Philip: Kotler a marketingről. Jönni, látni, győzni - a piacon.Budapest, Park Kiadó, 2000.
  • Krug, Kersti: Profit or prostitution: portfolio analysis for museum marketing.MPR News, 2. sz. 1992.
  • Magyari Beck István: Kulturális marketing és kreatológia. Budapest, Semmelweis Kiadó és Multimédia Stúdió, 2006.
  • N. Jankovits Györgyi: Múzeum és marketing. Győr, Graffiti Bt., 2001.
  • Olach, Z.: A marketing szemlélete és gyakorlata. Budapest, LSI Oktatóközpont, 2000.
  • Veres Zoltán: Szolgáltatásmarketing. Budapest, Műszaki Könyvkiadó, 1998.
  • Woerner, Joachim: Marketing mindenkinek. Budapest, Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, 1991.

Kapcsolódó képzések:

Múzeumi vezetői ismeretek

Letölthető cikkek:

Múzeumi iránytű 1.
Múzeumi iránytű 2.
Múzeumi iránytű 8.
MúzeumIskola 1.
MúzeumIskola 2.
MúzeumIskola 6.
MúzeumIskola 9.

Nyitólap

 

 

HKSZCSPSZV
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

DECEMBER

09

PÉNTEK

eseménynaptár


legfrissebb híreink


2022. 12. 08.
NEMO: Museums in the climate crisis
2022. 11. 21.
Folytatódik a MúzeumokMa 2020 kutatás
2022. 11. 16.
Publikációs felhívás a Tudásmenedzsment folyóirat 2023. évi angol/német nyelvű tematikus különszámába
Skanzen hírek


2022. 10. 11.
'56 falun a Skanzenben
2022. 09. 08.
Hagyományaink vendégségben