belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

A MOKK által a hazai múzeumok körében indított hasonló témájú 2020. évi, majd 2021 elején megismételt kutatásról szóló jelentés itt olvasható. A pedagógusok körében végzett és az online múzeumi tartalmak használatára irányuló kutatásunkról a jelentésünk pedig itt érhető el.

Európai múzeumi körkép az Európai Múzeumi Akadémiától

How are museums doing in Europe? címmel tette közzé kutatási jelentését az Európai Múzeumi Akadémia az európai múzeumok 2020. évi tevékenységéről, a koronavírus járványhelyzet által előidézett helyzetre és kihívásokra a múzeumok által adott válaszokról, a pozitív és negatív fejleményekről.

A kormányzatok eltérő reakcióiról, a károk enyhítését eltérő módon segítő megoldásokról is képet kaphatunk a jelentésből.

Európai múzeumkörkép az EMA-tól

A 2020-ban tapasztalt látványos digitális áttörésen túl fontos konklúzió, hogy "a múzeumok fontosak az emberek jóléte szempontjából, mivel folyamatos az igény arra, hogy felépítsük, darabjaira szedjük és újjáépítsük, hogy honnan jöttünk, kik vagyunk és hová tartunk".

Az ezzel kapcsolatos blogbejegyzés Lehet, hogy a járvány adott új lendületet a múzeumi oktatásnak címmel itt olvasható az EPALE honlapján.

A teljes angol nyelvű kutatási jelentés pedig itt érhető el.

A hír forrása: https://epale.ec.europa.eu

 

Nyitólap

 

 

HKSZCSPSZV
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

SZEPTEMBER

26

KEDD

eseménynaptár


  SZEP 28
  csütörtök
 
KULTÚRPALETTA Múzeumi Börze Sopronban
  SZEP 29
  péntek
 
Konferencia Marosvásárhelyen: MÚZEUMI ÖRÖKSÉG ÉS MÚZEUMI KOMMUNIKÁCIÓ
  OKT 12
  csütörtök
 
Megyei szakmai nap Dunaújvároson
  NOV 06
  hétfő
 
15. Országos Múzeumpedagógiai Konferencia
legfrissebb híreink


2023. 09. 08.
Arany Süni Vándordíj
2023. 09. 05.
Kurta Mihály: Múzeumandragógia reziliencia – Szakandragógia-történeti visszatekintés
2023. 08. 17.
Most mutasd meg!
Skanzen hírek


2023. 09. 11.
Hagyományaink vendégségben
2023. 08. 23.
Szentendrei Nyitott Templomok Hétvégéje a Skanzenben