belépés
hírlevél
regisztráció
szakértőnk válaszol

Múzeumi iránytű sorozat

Múzeumi Iránytű 9.

Múzeumi iránytű 9.Bagyó Kinga - Pálfi Sarolta - Szu Annamária - Török Petra: Műhelytitkok. A múzeumi projektszimulációtól az esettanulmányig. Múzeumi iránytű 9. Szentendre, Szabadtéri Néprajzi Múzeum - Múzeumi Oktatási és Képzési Központ, 2010.

tovább
 → 


Múzeumi Iránytű 7.

Múzeumi iránytű 7.Vasáros Zsolt: Kiállító-tér. Múzeumi tárlatok kézikönyve. Múzeumi iránytű 7. Szentendre, Szabadtéri Néprajzi Múzeum - Múzeumi Oktatási és Képzési Központ, 2010.

A Múzeumi iránytű 7. - Vasáros Zsolt: Kiállító-tér - Múzeumi tárlatok kézikönyve című kötetben múzeumi kiállítások tervezésével és rendezésével kapcsolatos legfontosabb tudnivalók kerültek összefoglalásra.
A Szerző építész, aki mintegy 10 éve tapasztalattal rendelkezik a témában, mintegy 100 jórészt megvalósult kiállítás terveit készítette vezető tervezőként vagy társtervezőként. A könyv egyes fejezeteiben tárgyalt témákhoz több esetben megvalósult kiállítások kapcsolódnak, ezeket a kiemelést indokló szempont szerint esettanulmányként mutatjuk be.

tovább
 → 


Múzeumi Iránytű 5.

Múzeumi iránytű 5.Dr. Bereczki Ibolya - Sághi Ilona (szerk.): Tudás és gyakorlat. Múzeumpedagógiai módszerek- európai példák és hazai alkalmazások. Módszertani fejlesztés. Múzeumi iránytű 5. Szentendre, Szabadtéri Néprajzi Múzeum - Múzeumi Oktatási és Képzési Központ, 2010. 287 p.

Jöjjön velünk a könyv segítségével Londonba, és nézze meg a Historic Royal Palaces-ben dolgozó interpretátorokat, vagy tanulmányozza a Muséé du Quai Branly-ban a fogyatékkal élők számára kifejlesztett és felkínált eszközöket, lehetőségeket!
Kötetünkben összegyűjtöttük több európai ország múzeumainak sikeres, bevált, itthon is hasznosítható múzeumpedagógiai módszereit.

tovább
 → 


Múzeumi Iránytű 3.

Múzeumi iránytű 3.Dr. Vásárhelyi Tamás (szerk.): Múzeum és iskola 2009. Múzeumok a közoktatás szolgálatában. Kutatási jelentés. Múzeumi iránytű 3. Szentendre, Szabadtéri Néprajzi Múzeum - Múzeumi Oktatási és Képzési Központ, 2009. 204 p.

A kutatási jelentés a múzeumok és iskolák sokrétű tapasztalatának sokirányú továbbfejlesztéséhez kíván adatokkal, értékelésekkel, véleményekkel és javaslatokkal segítséget nyújtani, amikor bemutatja a magyar közoktatás múzeumhasználatának jelenét, a jó gyakorlatot, és javaslatokat tesz a továbblépésre.

tovább
 →